FAQ – Najczęściej zadawane pytania.
- Zamówiłem oraz opłaciłem zamówienie, ale chcę coś dołożyć do mojego zamówienia, co mogę zrobić?
Prosimy o kontakt telefoniczny, dodamy pozycje do zamówienia, a różnicę będzie można dopłacić u kierowcy. - Czy płacąc u kierowcy, mogę zapłacić kartą?
Tak, oczywiście. Nasi kierowcy posiadają terminale płatnicze. Można płacić gotówką, kartą jak i BLIKiem. - Czy mogę anulować moje zamówienie?
Tak, pod warunkiem, że nie zostało jeszcze przygotowane. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny.
- Ile wynosi koszt dostawy?
Koszt dostawy to 9,99zł w przypadku zamówień powyżej 100zł, dostawa ZA DARMO. - Od której do której realizujecie dostawy?
Dostawy realizowane są od 11:00 – 20:00. - Jak długo będę czekać za swoim zamówieniem?
Zwykle od 1 godziny do maksymalnie 3 godzin. W zależności od natężenia ruchu. - Czy dowozicie poza Zieloną Górę?
Aktualnie Nasz dowóz obejmuje tylko Zieloną górę, w przypadku większych czy specjalnych zamówień proszę dzwonić na numer telefonu. - Gdzie znajduje się Wasz lokal?
Aktualnie posiadamy tylko dowozy, nie posiadamy lokalu w którym można wygodnie usiąść i zjeść. - Czy w ofercie macie pierogi wegańskie i bezglutenowe?
Chwilowo nie, ale pracujemy nad tym aby jak najszybciej pojawiły się w Naszym menu. - Moje zamówienie różni się od tego co zamawiałem/am, co mogę zrobić?
Jeśli zamówienie jest błędne to prosimy o kontakt telefoniczny. - Czy można płacić BLIKiem na Waszej stronie?
Tak, można płacić BLIK, przelewem jak i również zawnioskować o kredyt. Proces płatniczy odbywa się za pośrednictwem portalu PRZELEWY24. - Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Niestety, nie. Wszystkie zamówienia dowozimy. - Napotkałem na problem podczas zamówienia na Waszej stronie, co mogę zrobić?
Jeśli problem powoduje, że nie można złożyć zamówienia to prosimy o kontakt telefoniczny. Jeśli jest to błąd wizualny strony to prosimy o kontakt e-mail. Formularz znajdziesz w zakładce kontakt lub proszę pisać na info@reczna-robota.pl - Jak mogę zostawić recenzję/opinię produktu?
Należy kliknąć w produkt w którym chce się zostawić opinie. Zakładkę „opinie” znajdziesz między zdjęciem, a opisem produktu. Następnie piszesz oraz wybierasz ilość gwiazdek. - Moje zamówienie zostało odrzucone, co mogę zrobić?
Jeśli otrzymałeś/aś powiadomienie e-mail ze statusem odrzuconego zamówienia to prosimy o kontakt telefoniczny. - Przez przypadek zamówiłem/am podwójnie, co mogę zrobić?
Prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny, anulujemy część zamówienia oraz zrefundujemy różnicę. - Nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie, co mogę zrobić?
Prosimy o kontakt za pośrednictwem e-mail info@reczna-robota.pl lub formularza kontaktowego w zakładce kontakt. Jeśli zapytanie jest pilne prosimy o kontakt telefoniczny.