FAQ – Najczęściej zadawane pytania.

  1. Zamówiłem oraz opłaciłem zamówienie, ale chcę coś dołożyć do mojego zamówienia, co mogę zrobić?
    Prosimy o kontakt telefoniczny, dodamy pozycje do zamówienia, a różnicę będzie można dopłacić u kierowcy.
  2. Czy płacąc u kierowcy, mogę zapłacić kartą?
    Tak, oczywiście. Nasi kierowcy posiadają terminale płatnicze. Można płacić gotówką, kartą jak i BLIKiem.
  3. Czy mogę anulować moje zamówienie?
    Tak, pod warunkiem, że nie zostało jeszcze przygotowane. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny.
  4. Ile wynosi koszt dostawy?
    Koszt dostawy to 9,99zł w przypadku zamówień powyżej 100zł, dostawa ZA DARMO.
  5. Od której do której realizujecie dostawy?
    Dostawy realizowane są od 11:00 – 20:00.
  6. Jak długo będę czekać za swoim zamówieniem?
    Zwykle od 1 godziny do maksymalnie 3 godzin. W zależności od natężenia ruchu.
  7. Czy dowozicie poza Zieloną Górę?
    Aktualnie Nasz dowóz obejmuje tylko Zieloną górę, w przypadku większych czy specjalnych zamówień proszę dzwonić na numer telefonu.
  8. Gdzie znajduje się Wasz lokal?
    Aktualnie posiadamy tylko dowozy, nie posiadamy lokalu w którym można wygodnie usiąść i zjeść.
  9. Czy w ofercie macie pierogi wegańskie i bezglutenowe?
    Chwilowo nie, ale pracujemy nad tym aby jak najszybciej pojawiły się w Naszym menu.
  10. Moje zamówienie różni się od tego co zamawiałem/am, co mogę zrobić?
    Jeśli zamówienie jest błędne to prosimy o kontakt telefoniczny.
  11. Czy można płacić BLIKiem na Waszej stronie?
    Tak, można płacić BLIK, przelewem jak i również zawnioskować o kredyt. Proces płatniczy odbywa się za pośrednictwem portalu PRZELEWY24.
  12. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
    Niestety, nie. Wszystkie zamówienia dowozimy.
  13. Napotkałem na problem podczas zamówienia na Waszej stronie, co mogę zrobić?
    Jeśli problem powoduje, że nie można złożyć zamówienia to prosimy o kontakt telefoniczny. Jeśli jest to błąd wizualny strony to prosimy o kontakt e-mail. Formularz znajdziesz w zakładce kontakt lub proszę pisać na info@reczna-robota.pl
  14. Jak mogę zostawić recenzję/opinię produktu?
    Należy kliknąć w produkt w którym chce się zostawić opinie.  Zakładkę “opinie” znajdziesz między zdjęciem, a opisem produktu. Następnie piszesz oraz wybierasz ilość gwiazdek.
  15. Moje zamówienie zostało odrzucone, co mogę zrobić?
    Jeśli otrzymałeś/aś powiadomienie e-mail ze statusem odrzuconego zamówienia to prosimy o kontakt telefoniczny.
  16. Przez przypadek zamówiłem/am podwójnie, co mogę zrobić?
    Prosimy o jak najszybszy kontakt telefoniczny, anulujemy część zamówienia oraz zrefundujemy różnicę.
  17. Nie znalazłem odpowiedzi na swoje pytanie, co mogę zrobić?
    Prosimy o kontakt za pośrednictwem e-mail info@reczna-robota.pl lub formularza kontaktowego w zakładce kontakt. Jeśli zapytanie jest pilne prosimy o kontakt telefoniczny.